- Gaya pembelajaran hubungan sosial antara rakan dan keadaan untuk maklum balas segera.
- Peluang mengulangi untuk mempraktis sesuatu tugas di bawah pemerhatian rakan.
- Mempraktis tugas di bawah keadaan menerima maklum balas dari rakan segera.
- Boleh berbincang denan rakan aspek tugas yang spesifik.
- untuk melihat dan faham bahagian dan urutan dalam bahagian dalam mempersembahkan tugas.
- Mempraktis tugas tanpa guru memberi maklum balas atau mengetahui bila kesalahan dibetulkan.
- Untuk memperkembangkan kesabaran, toleransi dan dignity required untuk berjaya dalam proses.
- Untuk mengalami keputusan, untuk melihat rakan berjaya.
- Untuk memperkembangkan hubungan sosial yang goes beyond the task.
- Lebih keputusan kepada pelajar.
- Lebih cepat pelajar mengetahui persembahannya, lebih besar peluang untuk membaiki persembahan.
- Berpasangan, setiap mereka berperanan spesifik, sebagai pelaku, sebagai penyelia, guru melibatkan diri dalam pasangan.
- Peranan guru memerhatikan pelaku dan penyelia tetapi berkomunikasi hanya dengan penyelia.
- Tugas guru memberitahu pelajar bahawa tujuan stail ini ialah bekerjasama denan rakan dan belajar memberi maklum balas kepada pasangan.
Saturday, June 23, 2012
Stail Resiprokal ( Stail C)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment